Terapie
Terapia logopedyczna
Skierowna głównie na usprawnienie procesu komunikowania się, tak aby dziecko w miarę swoich możliwości mogło sprawnie radzić sobie w życiu... więcej >>
Terapia integracji sensorycznej
Dr A. Jean Ayres, twórczyni podstaw teorii integracji sensorycznej, definiuje ją jako proces neurologiczny organizujący wrażenia płynące z ciała i środowiska w taki sposób, by mogły być użyte do celowego działania... więcej >>
Usprawnianie technik szkolnych (UTSZ)
Stworzenie możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego dzieciom z utrudnieniami rozwojowymi oraz rozwoju na miarę ich możliwości... więcej >>
Socjoterapia
Zadaniem socjoterapii jest wspomaganie dzieci i młodzieży w rozwoju i pojmowaniu rzeczywistości poprzez realizację celów rozwojowych, edukacyjnych i terapeutycznych... więcej >>
Logorytmika
Logorytmika jest rodzajem oddziaływań muzykoterapeutycznych nakierowanych na usprawnianie i korygowanie komunikacji językowej... więcej >>
Dogoterapia
W bieżącym roku szkolnym nowa grupa uczniów klasy I rozpoczęła zajęcia terapeutyczne z psem, tzw. dogoterapię... więcej>>
Muzykoterapia
Forma zajęć pozalekcyjnych w naszej szkole, przynoszącą dzieciom wiele radości i zapewniającą im prawidłowy rozwój... więcej >>